Association des Parents d'Elèves du LFI Forum Index Association des Parents d'Elèves du LFI
Forum dédié aux parents d'élèves du primaire et secondaire du lycée Français d'Irlande. Forum for LFI parents.
RegisterSearchFAQMemberlistUsergroupsLog in
Recherche d'une nounou/Looking for a nanny

Reply to topic     Association des Parents d'Elèves du LFI Forum Index » Pause cafe- Tea break » Coin des parents - Parents Corner Previous topic
Next topic
Recherche d'une nounou/Looking for a nanny
Author Message
Marlene

Féminin

Post Recherche d'une nounou/Looking for a nanny Reply with quote
Bonjour,

Je recherche une nourrice pres de l'école primaire de Foxrock pour la rentrée prochaine afin de garder mon fils qui aura 7 mois.
Etant enseignante au lycée, je n'aurais besoin d'une nounou qu'en dehors des vacances scolaires.
Si vous gardez des enfants ou si vous pouvez me recommander quelqu'un de confiance, merci de me le faire savoir.

Marlene.

Hi,

I am looking for a nanny to mind my son from next September (He will be 7 months old then).
As a teacher working for the LFI, I will not need him to be minded during school holidays.
If you are a childminder or know someone trustworthy, please let me know.

Marlene.

Wed 16 Mar 2011 - 10:51
Publicité

Post Publicité
PublicitéSupprimer les publicités ?

Wed 16 Mar 2011 - 10:51
Reply to topic     Association des Parents d'Elèves du LFI Forum Index » Pause cafe- Tea break » Coin des parents - Parents Corner All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to: 

Portal | Index | Administration Panel | Create a free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation