Association des Parents d'Elèves du LFI Forum Index Association des Parents d'Elèves du LFI
Forum dédié aux parents d'élèves du primaire et secondaire du lycée Français d'Irlande. Forum for LFI parents.
RegisterSearchFAQMemberlistUsergroupsLog in
Echange linguistique

Reply to topic     Association des Parents d'Elèves du LFI Forum Index » Pause cafe- Tea break » Coin des parents - Parents Corner Previous topic
Next topic
Echange linguistique
Author Message
sylvie fernandez

Post Echange linguistique Reply with quote
Je rechercher échange en famille pour ma fille de 17, pendant le mois de juillet. Propose échange en Bretagne en bord de mer et en retour passer 2ème quizaine du mois en Irlande.Merci.
I am looking for a Family interested on a Language exchange for my daughter of 17 years old during the month of July. The idea would be to spend the first half of July in Brittany, close to the beach with plenty of activities close by and in return spending the second part of the month in Ireland. Thanks.

Tue 17 May 2011 - 09:07
Publicité

Post Publicité
PublicitéSupprimer les publicités ?

Tue 17 May 2011 - 09:07
Reply to topic     Association des Parents d'Elèves du LFI Forum Index » Pause cafe- Tea break » Coin des parents - Parents Corner All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to: 

Portal | Index | Administration Panel | Create a free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation